Veelgestelde vragen
Bestellingen
Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen
Ontvang je na bestelling geen bevestigingsmail? Kijk dan in de spamfolder of andere folders.
Vind je dan nog geen mail, neem dan contact met ons op via info@mijnverhaalvoorjou.nl en stuur daarbij de volgende informatie:
• voor- en achternaam
• besteldatum
• naam die op de band om het boek besteld is
• je bezorgadres
Kan ik nog iets wijzigen in mijn bestelling?
We streven er naar om je bestelling binnen 1 werkdag te verwerken. Vandaar dat het moeilijk is om iets te wijzigen. Bij het besteloverzicht staat altijd een samenvatting van jouw bestelling, controleer deze dus goed!
Kan ik mijn bestelling terugsturen?
Het boek en de omslagband worden per bestelling gemaakt. Daarom kan je het boek niet retourneren. Tijdens de bestelling krijg je een voorbeeld van de band te zien en een aantal voorbeeldpagina's. Vóór het afrekenen krijg je nog een samenvatting van je bestelling. Zo weet je wat je krijgt voordat je afrekent.
Mijn boek is beschadigd thuisbezorgd
Dat is niet zo mooi! Neem contact met ons op via info@mijnverhaalvoorjou.nl om te zien wat we voor je kunnen doen.
Het boek
Kunnen alle personages in het boek aangepast worden?
‘We moeten je iets vertellen’ is een voorleesboek met het jongetje Job in de hoofdrol. We hebben ervoor gekozen om de karakters niet aanpasbaar te maken. Het boek dient om je te helpen om jouw situatie bespreekbaar te maken. Je kunt echter wel aanpassen of de vader of moeder ziek is, en welk van de vier scenario’s het beste aansluit. Op basis daarvan verloopt het verhaal anders.
Hoe ziet het boek er uit?
Het boek is kwalitatief vervaardigd, zoals we ook zelf graag een voorleesboek zien. Er zit een hardcover kaft omheen, een fijne bladdikte, gekleurde schutbladen en een mooie band die gepersonaliseerd wordt én als boekenlegger gebruikt kan worden. In totaal zijn er 40 pagina’s, waarvan 2 pagina’s achterin het boek dienen als handvatten voor ouders, met enkele vuistregels en activiteiten die je samen met je kind(eren) kan doen.
Vragen voor zorgverleners
Kan ik meer boeken tegelijk bestellen?
Wil je meerdere boeken bestellen, bijvoorbeeld alle scenario’s tegelijk zodat je cliënten altijd een correcte versie kunt tonen? Neem dan contact met ons op via info@mijnverhaalvoorjou.nl. Geef aan wat je wensen zijn. We maken dan een order aan en geven daarbij de vervolgstappen aan.
Hebben jullie een folder of flyer die we kunnen gebruiken?
Op verzoek sturen we je graag een digitale flyer toe. Daarop staat beknopte informatie over het boek, het verhaal en de persoonlijke aanpak. Via een qr code kan de site bezocht worden en het boek besteld worden. Neem contact met ons op via info@mijnverhaalvoorjou.nl.
Kunnen we als zorgverlener een korting bieden aan onze cliënten?
Zeker! Na het afrekenen van de korting die je wil geven verzorgen we persoonlijke kortingscodes op een gepersonaliseerde flyer die aan cliënten overhandigd kan worden. Neem hierover contact met ons op via info@mijnverhaalvoorjou.nl.